16 maj saknaden är tung

jag känner en stor klump i magen, en stor tystnad lägger sig över mina axlar,  kroppen känns tung som en stor gråhetszon som jag lever i nu för ögonblicket. känner hur jag sväljer tillbaka klumpen i halsen och försöker intalla mig själv att allt är bra. Hon har det bättre där borta, hon får mat , kärlek, tak över huvudet.
 
Men i verkligheten kan jag inte glömma henne, hon var en del av mig hon blev en del av mig. Jag kan inte sluta ge mig själv skuldkänslor för det som har hänt. Hon dömmde mig inte för utsidan hon tog mig för den jag var och lärde mig ha tålamod. Önskade att  det aldrig skulle ta slut mellan dig och mig. Mig och dig...

Min älskade vän, förlåt mig för allt du fått uppleva och för allt du fått genomlida. Jag ville aldrig att det skulle sluta så här. Saknar din personlighet, din underbara lukt och din närvaro. Känns som ett stort tommt hål i mitt hjärta. jag kan inte dig glömma fast att jag ibland önska att jag kunda. Tussen minnen flyger genom mina tankar och tussen tårar rinner för din skull..l

den låten är till dig: enrique Iglesias: Donde estan corazon


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0