Lättlärd hund!

Nu är jag tillbaka i stockholm efter 6timmars tågfärd. Det har gått bra med både mixa och Alfons uppåt i landet. DEt enda problemet var att SJ hade bokat fel vagn, alltså de hade bokat en plats där djur ej är tillåtet. Men som tur är fick jag byta med en snäll farbror :)

När jag , mixa och alfons kom upp drog vi oss mot kallhäll, lämnade av grejorna hos sophie o fredrik och sedan i väg till bromma zoo för att mixa behövde ny mat.

När vi väl var på skolan tränade Sophie o Fredrik med Alfons och mixa. De läörde sig kommandot tittupp och gud vad lättlärd alfons är efter ett kick kunde han det. Verkligen en lättläärd hund som vill lära sig. vad mer ska man lära honom :D?

Sophie,fredrik och mixa ölvernasttar här i natt :) Nu är det allt från mig klart slut :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0