klippa håret

Dagen började väl sådär halv bra åt ingen frukost eftersom jag började halv 10 i dag då jag hade djursjukvård som var tråkigt eftersom läraren bara pratade om samma sak om och om igen. Frågade man en fråga så pratar hon omkring frågan. Sedan hade jag utrotningshotade arter som var helt okei och klassrådet :).

Efter skolan gick jag ut en liten promenad med Mixa, alfons och figo. Passar Mixa i dag eftersom sophie o fredrik hinner inte lömna henne på dagiset då måste de gå iupp 5 på morgonen. Så hon får sova över här hos alfons,figo,johanna och mig :).

Sedan har jag tränat mde kaninerna kört lite kaninhoppning var väldigt kul :)  Senare på kvällen spelade jag innebandy  det  är  faktiskt nyttigt men dock inte när man är sjuk tror jag. Sedan var jag på fikat åt och tog det lungt. Sedan blev det att klippa Vincent,  man borde verkligen öppna en hårfrisör man kanske skulle kunna tjänna på det :)

ska sova nu puss o kram :)

Kommentarer
Postat av: Sara :D

vaa tar du inte betalt när du klipper!!!

2010-03-11 @ 13:00:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0