Irriterad

Vaknade av att en liten plutt hund vid namn av Mixa hoppade upp och skulle pussas i hela ansiktet. Alltså dagen började bra desutom sov Fredrik och Sophie över.  Men sedan udner dagen  får man höra massa skit som går bakom människors ryggar. Är så trött på allt skvaller och alla rykten och alla patetiska människor som finns på den här skolan. Men vet att den typen av människor finns öcverallt. Gäller bara att hålla sig undan från dom.


Men I dag är en sådan dag då allt bara går fel och man orkar inte tjaffsa i mot människorna. Har försökt att bara ignorera men man pallar inte. Varför ödsla tid på opatetiska mäbnniskor? Nä man akn spendera tiden på vettiga människor :)


I dag är jag sjuk är förkyld, och ont i halsen och huvudet. Aj aj aj. men det har ändå fungerat bra. har bestämmt mig att jag ska tävla med Alfons  freestyle snart.  :9 han har en sådan stor kapacitet. Gud älskar BC :D

Är glad över att jag snart slutar på skolan och slipper allt skit snack och människor som beteer sig som 5åringar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0