Sakna-dagen

I dag åkte han från mig, fast jag vet att han kommer få det bra i 5 månader. Min älskade  bebis , fattar inte att det
kan vara så sjukt jobbigt att lämna bort någon som man älskar så mycket. men jag vet att det kommer gå bra då du får bada i Pool, springa varje dag,  träna menatalt få kärlek vad mer kan man begära?




Efter att han hade åkt var jag och shoopade kläder 1 par jeans, 2 leggings, 4 böcker, 5 linnen, 2 kofftor m.m
Sedan åt jag under middag emd mamma och syrran då vi var oh shoppade mysigt! Aa  jusste  är fortfarande  sjuk men hoppas  på att bli frisk snart..

Var sak har sin tid,  det har jag märkt.  Saknar  henne  mycket både henne

och mina underbara små ninizar som tävlar för fullt. Man blir aldrig för  vuxen för att ah djur. Utan djur vore livet sjukt tråkigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0