R.I.P Lilleman

Min underbara ängel som hade ett hjärta av guld och en vilja stark som stål
min udnerbara 4benta vän. Du tog ett språng in i himlen för att vila bland ängarna.
Du hade stora öron och len päls med stora runda ögon. Ögonen sa allt, du var en
riktigt knasboll med  riktigt fin hoppförmåga och hoppade elegant med dina långa,
långa ben.



Ditt hjärta var litet men starkt, ögon stora och öron likaså
Du hoppade fram litet och lätt på dina 4 små ben,
Du gav mig glädje, hopp och kärlek
Du var min drömkanin, riktigt,riktigt fin
vila i frid min underbara vän
Tills vi möts igen min udnerbara belgiska hare
Nu är du på paradisets ö där du ej kan dö



Du var liten men så otroligt omtyckt du var en ängel med vingar av guld


6 månader gammal

Vila i frid :(








Kommentarer
Postat av: Emelie Schön

men nej varför dog han? :O <3

2010-10-01 @ 19:26:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0