Helt Kär

godmorgon eller godnatt värden

I dag vaknade jag med att jag ahade så sjukt ont i huvudet , halsen och helt förkyld. Drog ner till stan lite snabbt
då jag var tvungen att fixa lite saker sedan var jag på mitt favoritställe alltså i hundrastgården där jag tillbringde resten av dagen  det vill säga 5 timmar i en  hundrastgård.  Jag diskuterade  hundsaker och tränade  med alfons och hans bästa kompis Robin som också är en border collie.  kan man vara lyckligare av att ha hund?



Sedan har jag tillbringat dagen med Sara , då hon ska sova över och vi ser på filmen lady in the water
den är verkligen bra. Sedan så var jag inne och tittade på blocket och gud vad sugen jag blev på att skaffa
en  valp blue merle


Varför bor jag inte själv så jag kan skaffa en sådan här fin hund?` Jag är så sjukt kär

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0