Det känns bra

I dag känndes det som om det skulle vara en jobbig dag men det blev en bra.  Visst är fortfarande
sjuk men har sökt ett antal olika jobb och fick till och med gå på intervju i dag till servitris på
en indisk resturang,  skall dit i morgon på provanställning  känns faktiskt bra.

Sedan kom en familj och skulle häla på alfons och mig, de skall passa honom under tiden då
jag är bortrest i peru i 5 månader. oh vad udnerbart längtar verkligen. Känddes tryggt med
att en familj som dom skall få passa honom.

Och aa nu ser jag på  tv och tänker och tänker på allt. Som sagt var sak har sin tid!


Saknar dock inte min gymnasieskola  tycker bara att det är skönt att äntligen vara tillbaka i
underbara skåne, känns mer hemma här =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0