DEn här dagen var:

supper härlig men hostig
Alfons...
Han har det riktigt bra hos fodervärden, de har byggt hinder åt honom och satt upp i trädgården som han får hoppa över, sedan skall de gå på kurs med honom. och ahn äter sin mat och kelar med dom. sedan det bästa av allt att jag har bra mejlkontakt med dom och ska få massor med bilder.  Är riktigt glad i dag får han mår bra.


I dag har jag varit och köpt hostmedicin och  fixat nässpray aldrig kul att avar sjuk men som sagt man skall göra det bästa av situationen. Sedan firade vi en tidig födelsedag och ajg fick en rosa supper fin tunnlångarmad koffta. Nu har jag kommit in i den perioden att allt blommigt  är fint. :)

På kvällen hade vi myskväll såg påscobbidoo och åt ostbricka med kex och mummsigt var det också. Nu skall jag vila mig och titta på filmen pluto march   elller vad den heter haha


Dagens låt: Teenage dirtbag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0