ALFONS en del av mig

Alltså viss människor förstår jag mig verkligen inte på! 
Hur kan man sälja sitt husdjur, hur tänker man när man skaffar dom då?
Alltså  när man köper ett djur så ska man veta att det  kräver tid och kostar.
Ett djur ska inte behöva få flytta runt till olika hem som en sak! 

Alfons

Alfons är mitt hjärtegryn,  han är min allra bästa  vän.
Han är  en klippa som alltid finns där för mig när jag behöver honom.
Han är en border collie på 3 år som är otroligt lättlärd och alltid
försöker vara en tills lag, han kämpar alltid för att jag ska bli nöjd med
honom. Och gör han något så gör han det med 110% glädje.

Alfons är en omplacerings hund som har bott i upp till 5 olika hem.
Där han ahr fått flyttat runt och så fort han har lärt  känna miljön
har han fått flytta igen.  och det är sjukt. riktigt sjuk.

Alfons är en hund som älskar att träna agility,freestyle, flyball,
sök och lydnad. han och jag vi gör ett bra team. 

Du är min älskade ängel <3

Vill man vara kompis med mig måste  man också acceptera
min hund. annars  är det inte lönt att  vara med mig.
Djur är min passion, mitt liv, min framtid. Accepter
det eller  gå..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0