torsdag 22 april

Torsdag 22.April

I dag orkar/ vill jag inte ens se ut genom fönstret , för allt som döljer sig på andra  sidan är  bara en stor gråhetszon. I dag känns det dystert och ensamt, gick inte till skolan i dag är sjuk. Har ont i halsen och svårt att andas, kan bero  på att jag är stressad över allt som händer runt omkring, studenten, utomlandsresan,  skolan o s v.


Utanför min  skola 2010

I dag ska jag bara försöka att vila upp mig,  försöka att ta tag i nya krafter så att jag kan komma iväg utomlands. Jag måste i väg,  jag behöver verkligen det, ta en paus  från det verkliga trista livet. När jag åker ska jag ha en positiv inställlning det måste jag ha. Oh vad jag längtar att bara få försvinna ett tag...








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0